Educació Física

PROJECTE EVEREST

Al llarg de moltes setmanes de dur treball i esforç per part de l’alumnat participant en el Projecte Everest, hem tractat temes com la Resistència, la Força o la Velocitat. Però el què és més rellevant, ho hem fet mitjançant el treball cooperatiu i donant-li a l’alumnat les eïnes necessàries per poder ser ells mateixos els protagonistes del seu procés educatiu. Amés hem tractat el foment de l’activitat física com a promotora de salut i hàbits de vida saludables fora de l’horari escolar.
Finalment volem agraïr la participació dels 3 centres educatius implicats amb els respectius +300 alumnes, així com els professors que han format part d’aquesta iniciativa basada en l’APRENENTATGE per PROJECTES. A saber: IES CUEVA SANTA de Segorb (Prof: Víctor Domínguez), IES VELES E VENTS de Torrent (Prof: Sergio Navarro) i IES NUM26 MISERICÒRDI de València (Prof: Xiroi Pastor).

CLASIFICACIÓN GENERAL R1

Sigue los apuntes de la asignatura en nuestro Blog