XARXA LLIBRES: HORARI D’ATENCIÓ

HORARI D’ATENCIÓ RESPONSABLE XARXA LLIBRES:

DIJOUS, DE 8,55 A 11,15

RESPONSABLE: ENCARNA GARRIGUES

LA PRIMERA SETMANA DE CLASSE L’ALUMNAT QUE HA PARTICIPAT EN XARXA LLIBRES REBRÀ ELS LLIBRES DEL SEU CURS

Els dubtes que puguen sorgir serán atesos per Encarna Garrigues.

Moltes gràcies per la col.laboració.

Instruccions que dona l’IES per a participar en Xarxa llibres o per a continuar, si ja participaveu.

Document que s’ha de portar emplenat per duplicat quan s’entreguen els llibres:

S0_LLIURA_V_C_v2 (1)(1)

Instruccions i enllaços directes

Instruccions generals de la Conselleria per a que aneu aclarint possibles dubtes.

INSTRUCCIONS FAMÍLIES CONSELLERIA

Esta entrada fue publicada en Instituto. Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a XARXA LLIBRES: HORARI D’ATENCIÓ

1. Luz Maria Fernandez Moreno dijo:

Hola si el alumno repite hay que entregar los libros

• AURORA ALEGRE dijo:

Bon dia,

En l’apartat Xarxa llibres està tot explicat. L’alumne ha de portar el lot de llibres i les dos instàncies quan vinga a recollir les notes. El professor revisarà el lot i si tot està correcte, tornarà a entregar-lo a l’alumne. L’alumne deixarà la instància de participació.

Salutacions,
      Aurora Alegre