XARXA LLIBRES

Torrent, 27 de juny de 2018

Estimades families, recordar-vos que el proper día 6 de Juliol a les 9,30 h será la nova recollida de llibres dels alumnes que participen en xarxa. Aquelles families que vullguen fer entrega del lot el día de la entrega de notes (5 de Juliol) també ho podran fer.

El lot de llibres que s’entregue ha d’estar complet dins una bossa identificant el nom del alumne, el grup i opció lingüística (amb el llibres que van rebre a setembre més el que hagureu de comprar). En el cas de que el lot que s’entregue no estiga complet per la pèrdua d’algún llibre o qualsevol altra circunstància, aquest llibre s’haurá de pagar. Adjuntar també per duplicat la sol.licitud de participació en Xarxa o la de nova incorporació si aquest fos el cas.

Els dubtes que puguen sorgir serán atesos per Encarna Garrigues.

Moltes gràcies per la col.laboració.

Instruccions que dona l’IES per a participar en Xarxa llibres o per a continuar, si ja participaveu.

INSTRUCCIONS FAMILES

Document que s’ha de portar emplenat per duplicat quan s’entreguen els llibres:

S0_LLIURA_V_C_v2 (1)(1)

Instruccions i enllaços directes

Instruccions generals de la Conselleria per a que aneu aclarint possibles dubtes.

INSTRUCCIONS FAMÍLIES CONSELLERIA

Esta entrada fue publicada en Instituto. Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a XARXA LLIBRES

1. Luz Maria Fernandez Moreno dijo:

Hola si el alumno repite hay que entregar los libros

• AURORA ALEGRE dijo:

Bon dia,

En l’apartat Xarxa llibres està tot explicat. L’alumne ha de portar el lot de llibres i les dos instàncies quan vinga a recollir les notes. El professor revisarà el lot i si tot està correcte, tornarà a entregar-lo a l’alumne. L’alumne deixarà la instància de participació.

Salutacions,
      Aurora Alegre