XARXA LLIBRES

SEGUEIX LLEGINT I TROBARÀS L’ENLLAÇ AMB LES DIFERENTS INSTÀNCIES QUE PUGUES NECESSITAR

HORARI D’ATENCIÓ: DIJOUS, DE 9,50 A 10,45

INSTRUCCIONS PER A  XARXA LLIBRES 2017- 18.

1.- Segons l’ordre, cal lliurar el lot complet de llibres si es vol continuar formant part del programa. S’entreguen tant els llibres que ha proporcionat el centre com els llibres que ha adquirit l’alumne.

2.- Els dies de recollida dels lots de llibres s’ha d’acudir a les aules de 1er de Batxillerat que estaran marcades per nivells.

– dilluns 19 de juny, de 10’00 a 12’00 hores entregaran els lots els nivells de 1er ESO

– dilluns 19 de juny de 12’00 a 14’00 hores entregaran els lots els nivells de 2on ESO.

– dimarts 20 de juny de 10’00 a 12’00 hores  ho entregaran els 3ers de l’ESO

3.- Els alumnes de 4rt ESO entregaran els llibres i la instància corresponent el dia de les notes, de manera indispensable, es a dir, rebran el butlletí de notes quan entreguen els llibres.

4.- Aquesta primera entrega queda referida només a aquella part de l’alumnat que ho ha aprovat tot.

5.- Cada alumne/a haurà de revisar, prèviament, (suggerim l’última setmana) l’estat dels seus llibres i  esborrarà allò que haja escrit en llapissera. Si no ha folrat encara els llibres ha de fer-ho ara o no els recollirem.

6.- Els llibres han entregar-se dins d’una bossa de plàstic forta amb el nom ben visible fora, curs i grup per poder identificar-lo. Dins de la bossa ha de figurar:

1. A) Tots els llibres del curs, tant els que li ha proporcionat el centre com els que ha adquirit pel seu compte. Els lots han d’estar complets si es vol continuar formant part de xarxa- llibres (segons l’ordre de Conselleria).
  2. B) La instància que facilitarà Conselleria on hauran de figurar els llibres que formen el lot.
  3. INSTÀNCIA ENTREGA DE LLIBRES

7.- De la mateixa manera, el dia 7 de juliol, hauran d’entregar els llibres  la resta d’alumnes que ha hagut d’examinar-se en la convocatòria extraordinària. També a les aules de batxillerat.

– de 9’00 a 11’00 hores, entregarà els llibres 1er de l’ESO.

– de 11’00 a 12’00 hores entregaran els llibres els 2ons ESO.

– de 12’00 a 14’00 hores, 3er i 4rt de l’ESO.

8.- Aquells alumnes que no participaren en el programa de xarxa llibres el curs 2016- 17 i volen formar-ne part ara, hauran de sol·licitar-ho d’acord amb el model de sol·licitud electrònica que consta en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport i en la seu electrònica de la Generalitat https://sede.gva.es..

SOL.LICITUD PARTICIPACIÓ EN XARXA LLIBRES PER PRIMERA VEGADA

XARXA LLIBRES CONSELLERIA

XARXA LLIBRES DOGV

Aquesta sol·licitud s’entregarà  al tutor/a el dia del repartiment de les notes  i, en el calendari establert més amunt, aportarà el lot de llibres corresponent.

INFORMACIÓ ANTERIOR PER SI VOLS IMPRIMIR: Instruccions xarxa llibres per a famílies

Esta entrada fue publicada en Instituto. Guarda el enlace permanente.